 | 52 WAŻNY OD / valid from 06.12.2020. | TRASA PRZEBIEGU Route BŁONIE > Szubińska > Plac Poznański > Nowy Rynek > Zbożowy Rynek > Rondo Jagiellonów > Markwarta > Rondo Ossolińskich > Plac Weyssenhoffa > Ogińskiego > Sułkowskiego > Leśne > DWORZEC LEŚNE | PRZYSTANEK / Stop : PLAC WEYSSENHOFFA KIERUNEK / Direction : DWORZEC LEŚNEPowszedni Workday | Sobota Saturday | Niedziela handlowa Trading Sunday | Niedziela Sunday | Godz | Minuty | Godz | Minuty | Godz | Minuty | Godz | Minuty | 4 | 34a 49 | 4 | 42a 52 | | | | | 5 | 12 25r 33P 39 53 | 5 | 25P 42 | 5 | 25P | 5 | 25P | 6 | 08 23P 38 53 | 6 | 06 36P | 6 | 06 36P | 6 | 06 36P | 7 | 08P 23 32r 39 53P | 7 | 06 36P | 7 | 06 36P | 7 | 06 36P | 8 | 08 23 32r 39P 55 | 8 | 06P 31 51P | 8 | 06P 31 51P | 8 | 06 36P | 9 | 15P 35 55P | 9 | 11 31P 51 | 9 | 11 31P 51 | 9 | 06 36P | 10 | 15 35P 55 | 10 | 11P 31 51P | 10 | 11P 31 51P | 10 | 06 36P | 11 | 15P 35 55P | 11 | 11 31P 51 | 11 | 11 31P 51 | 11 | 06 36P | 12 | 09 15 35P 50 | 12 | 11P 31 51P | 12 | 11P 31 51P | 12 | 06 36P | 13 | 05 18P 33 48 | 13 | 11 31P 51 | 13 | 11 31P 51 | 13 | 06 36P | 14 | 03P 18 33 48P | 14 | 11P 31 51P | 14 | 11P 31 51P | 14 | 06 36P | 15 | 03 17 33P 48 | 15 | 11 31P 51 | 15 | 11 31P 51 | 15 | 06 36P | 16 | 03 18 33P 48 | 16 | 11P 31 51P | 16 | 11P 31 51P | 16 | 06 36P | 17 | 03 18P 38 58 | 17 | 11 31P 51 | 17 | 11 31P 51 | 17 | 06 36P | 18 | 18P 38 58P | 18 | 11P 31 51P | 18 | 11P 31 51P | 18 | 06 36P | 19 | 17 36P | 19 | 10 35P | 19 | 10 35P | 19 | 06 35P | 20 | 05 34P | 20 | 05 34P | 20 | 05 34P | 20 | 05 34P | 21 | 05 34P | 21 | 05 34P | 21 | 05 34P | 21 | 05 34P | 22 | 05 34P | 22 | 05 34P | 22 | 05 34P | 22 | 05 34P | 23 | 00 | 23 | 00 | 23 | 00 | 23 | 00 | P - kurs wydłużony do Podkowy a - Kurs do: Podkowa r - tylko w dni nauki szkolnej AUTOBUSY NISKOPODŁOGOWE / Low-floor buses *** Aktualności i rozkłady jazdy na stronie www.zdmikp.bydgoszcz.pl oraz www.bydgoszcz.jakdojade.pl *** Informacja na temat bieżących zmian w ruchu na przystankowych tablicach elektronicznych oraz facebooku ZDMiKP***
| |
| |