Inne

Read more ...

01 marca Bydgoski Rower Aglomeracyjny rozpoczął drugi sezon funkcjonowania. W całym mieście do dyspozycji rowerzystów są 364 jednoślady.

BRA to sieć 37 samoobsługowych wypożyczalni rowerów. Stacje rozlokowane są w centrum miasta oraz na sąsiadujących z nim osiedlach. W stacjach znajduje się 15 miejsc do zaparkowania rowerów. Łącznie do dyspozycji użytkowników jest ponad 360 rowerów z wyłączeniem okresu zimowego trwającego od grudnia do lutego. Z systemu w obecnym kształcie można korzystać do końca listopada 2017 roku. Wypożyczalnie czynne są przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia, a pierwsze 20 minut korzystania z roweru jest bezpłatne.

LOKALIZACJA STACJI ROWEROWYCH:

1. Rondo Grunwaldzkie
2. Rondo Jagiellonów
3. Wojska Polskiego / Planu 6-letniego
4. Plac Wolności
5. Dworzec PKP
6. Dworzec PKS
7. Wyspa Młyńska
8. Plac Teatralny
9. Gdańska / stadion
10. Myślęcinek
11. Chodkiewicza / UKW
12. Sułkowskiego / Czerkaska
13. Skłodowskiej – Curie / Jurasza
14. Skłodowskiej – Curie / Bałtycka
15. Szubińska / Połtyna
16. Solskiego / Ugory
17. Wojska Polskiego / Ujejskiego
18. Rondo Fordońskie
19. Plac Kościeleckich
20. Nowy Rynek
21. Focha / Królowej Jadwigi
22. Szubińska / Żwirki i Wigury
23. Mickiewicza
24. Rondo Wielkopolskie
25. Dworcowa / Marcinkowskiego
26. Wojska Polskiego / Magnuszewska
27. Nakielska / Bronikowskiego
28. Kamienna / Fordońska
29. Wojska Polskiego / Trasa Uniwersytecka
30. Solskiego / Skorupki
31. Stary Rynek
32. Wyszyńskiego / Powstańców Wlkp.
33. Powstańców Warszawy / Powstania Listopadowego
34. Bocianowo / Kaszubska
35. Glinki / Białostocka
36. Grunwaldzka / Atos
37. Skandynawska / Ikea


MAPA LOKALIZACJI STACJI ROWEROWYCH

Read more ...



JAK SKORZYSTAĆ Z BYDGOSKIEGO ROWERU AGLOMERACYJNEGO - punkt, po punkcie

Żebyby skorzystać z BRA należy zarejestrować się na stronie www.bra.org.pl - zaakceptować regulamin i wpłać 10 zł. - to jednorazowa, bezzwrotna opłata inicjalna na Osobisty Rachunek Wypożyczającego. Po rejestracji użytkownik otrzyma na adres e-mail i SMS-em dwa numery: LOGIN i PIN. PIN można zmienić w zakładce Lista Kart w profilu użytkownika.
Opłata za korzystanie z Bydgoskiego Roweru Aglomeracyjnego jest pobierana automatycznie z Osobistego Rachunku Wypożyczającego za pośrednictwem systemu płatności online, a Osobisty Rachunek jest aktywny, pod warunkiem minimalnej kwoty – 1 zł.

REJESTRACJA I WYPOŻYCZENIE

Read more ...

Jak wypożyczyć rower?

1. Należy podejść do terminala na wybranej stacji BRA, uruchomić go i postępować zgodnie z instrukcjami na ekranie.
2. Należy wprowadzić swój LOGIN i nr PIN.
3. Bydgoska Karta Miejska może służyć, jako identyfikator użytkownika. Wtedy należy zbliżyć kartę, a następnie wpisać tylko PIN. Żeby korzystać z karty wystarczy po zalogowaniu na stacji zamiast opcji wypożyczenie wybrać zarejestruj kartę (tylko za pierwszym razem). Jest to wygodna opcja, która powoduje szybsze logowanie oraz brak konieczności pamiętania za każdym razem numeru login.
4. Następnie należy wpisać numer zamka, przy którym znajduje się rower (użytkownik wybiera rower), który chce wypożyczyć (od 1 do 15).
5. Na wyświetlaczu pojawi się też kod do linki zabezpieczającej (na wypadek zablokowania roweru poza stacją). Kod trzeba zapamiętać (zawsze można uzyskać numer dzwoniąc na infolinię 52 523 28 00).
6. Następnie należy podejść do roweru (20 sekund przeznaczone jest na wypięcie roweru z zamka), przycisnąć sensor blokady zwalniającej na elektrozamku i wyjąć rower z zamka.

TERMINAL

Read more ...

Jak zwrócić rower?

1. Należy podejść do wybranej stacji BRA i włożyć trzpień roweru, który jest pod bagażnikiem do otworu w zamku.
2. Najlepiej jest upewnić się czy rower jest prawidłowo zaparkowany próbując pociągnąć go w tył. Jeśli nie można wypiąć roweru, to znaczy, że wszystko jest w porządku i rower zwrócony jest poprawnie.
3. W przypadku zajęcia wszystkich zamków (15 rowerów na stacji) należy przypiąć rower linką do elementów stacji (rura podłużna lub poprzeczne) i zadzwonić na infolinię 52 523 28 00 informując o tym lub zwróć za pomocą aplikacji mobilnej BRA (kafelek LOGIN, a następnie kafelek WYPOŻYCZ/ZWRÓĆ ROWER).

STACJA

Read more ...

CENNIK ZA KORZYSTANIE Z BYDGOSKIEGO ROWERU AGLOMERACYJNEGO

  • od 0 do 20 min. - 0 zł.
  • od 20 min. do 60 min. - 1 zł.
  • od 60 min. do 120 min. - 4 zł.
  • od 120 min. do 180 min. - 6 zł.
  • każda następna godzina - 7 zł.

Jednorazowa, bezzwrotna opłata inicjalna 10 zł.

REGULAMIN
https://www.bra.org.pl/regulamin.html

BIURO OBSŁUGI KLIENTA

tel. 52 523 28 00 - czynny przez całą dobę
adres poczty elektronicznej: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Read more ...

DROGI ROWEROWE http://zdmikp.bydgoszcz.pl/index.php/pl/drogi-miejskie/infrastruktura-rowerowa/drogi-rowerowe

 Read more ...

 

 

Zawiadamiamy o wyłożeniu do wiadomości publicznej projektu dla zadania pn.: „Rewitalizacja społeczno-gospodarcza Starego Fordonu – ETAP I"

Zapraszamy do zapoznania się z projektem w dniach od: 11 marca do 29 marca 2016r.

Projekt jest dostępny w siedzibie Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, przy ul. Toruńskiej 174a, piętro III, pokój 310 w dni robocze w godzinach pracy Zarządu Dróg.

Projekt dostępny jest również w wersji elektronicznej w postaci zamieszczonych poniżej plików w formacie pdf (archiwum zip).

Głównym celem projektu jest przedstawienie możliwości zagospodarowania terenów bulwarów nadwiślańskich wraz z rozbudową i modernizacją układu drogowego na obszarze od ul. Flotylli Wiślanej do ul. Rybaki w Bydgoszczy, przy uwzględnieniu uwarunkowań terenowych, transportowych, środowiskowych, społecznych oraz ekonomicznych.
W ramach opracowania przewidziano wyposażenie obszaru objętego zagospodarowaniem w elementy małej architektury, siłownie plenerowe, boiska itp. stwarzające miejsce dla odpoczynku i rekreacji zarówno mieszkańcom Bydgoszczy jak i turystom.

Uwagi do projektu można składać od 11 marca do 29 marca 2016r., pisemnie na adres Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy lub mailem na adres: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.. Wnioski zostaną rozpatrzone tylko i wyłącznie w przypadku uzasadnienia wniosku oraz podania wymaganych danych osobowych wraz z wyrażeniem zgody na ich przetwarzanie na potrzeby prowadzenia procedury wyłożenia projektu do wiadomości publicznej.

Attachments:
Download this file (Karta Konsultacji.doc)Karta Konsultacji.doc[ ]32 kB
Download this file (Karta Konsultacji.pdf)Karta Konsultacji.pdf[ ]313 kB
Download this file (plansza zbiorcza.pdf)plansza zbiorcza.pdf[ ]8606 kB
Access this URL (/ufiles/rynek.zip)rynek.zip[ ]0 kB

Zawiadamiamy o wyłożeniu do wiadomości publicznej projektu: „Rozbudowa Trasy Wschód- Zachód na odcinku od Węzła Zachodniego do Węzła Wschodniego." Dla w/w zadania przygotowano wielowariantową koncepcję układu drogowego.

Zapraszamy do zapoznania się z projektem w dniach od: 11 marca do: 12 kwietnia 2016 r.

Projekt jest dostępny w siedzibie Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, przy ul. Toruńskiej 174a, piętro III, pokój 310 w dni robocze w godzinach pracy zarządu dróg.

Projekt dostępny jest również w wersji elektronicznej w postaci zamieszczonych poniżej plików w formacie pdf (plik archiwum zip).

Przedmiotem opracowania są trzy warianty rozwiązania układu drogowego Trasy W-Z. Analizowano również jeden podwariant (2 bis). Ogólna charakterystyka poszczególnych wariantów (elementy różniące poszczególne warianty) jest następująca :

Wariant 1
Rozwiązanie o najmniejszym zakresie prac, ze skrzyżowaniami w jednym poziomie (skanalizowanymi, z sygnalizacją świetlną). Nie przewidziano w nim buspasów oraz dopuszczono pojedyncze zjazdy na drogę główną.

Wariant 2
Rozwiązanie, w którym zaprojektowane zostały węzły dwupoziomowe. Trasa główna zostanie poprowadzona w murach oporowych pod ulicami poprzecznymi (ul. Gdańską, ul. Sułkowskiego i Al. Wyszyńskiego) i połączona z nimi za pomocą łącznic. Wiadukty przewidziano w ciągu ulic bocznych (w poziomie terenu). Zaprojektowano buspasy oraz drogi dojazdowe do posesji umożliwiające ograniczenie do minimum ilości zjazdów na drodze głównej.

Wariant 2 bis
Wariant 2 bis różni się od wariantu 2 tym, że nie uwzględnia buspasów. Przewidziane są zatoki autobusowe. Pozwoli to na zmniejszenie zakresu wykupu gruntów.

Wariant 3
Rozwiązanie, w którym zaprojektowane zostaną węzły dwupoziomowe. Trasa główna zostanie przeprowadzona górą, po estakadach nad ulicami przecinającymi Trasę W-Z (ul. Gdańską, ul. Sułkowskiego i Al. Wyszyńskiego). Połączenie ulic poprzecznych z Trasą odbędzie się za pomocą łącznic. Zaprojektowano drogi dojazdowe do posesji umożliwiające ograniczenie do minimum ilości zjazdów na drodze głównej.

Ponadto we wszystkich wariantach zaprojektowano parkingi typu park & ride oraz parkingi rowerowe.
Dla wariantu 3 zaprezentowano jedynie arkusze odróżniające go od wariantu 2 (tj. arkusze nr 2 i 3)

Uwagi do projektu można składać od 11 marca do 12 kwietnia br., pisemnie na adres Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, lub mailem na adres: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.. Wnioski zostaną rozpatrzone tylko i wyłącznie w przypadku uzasadnienia wniosku oraz podania wymaganych danych osobowych wraz z wyrażeniem zgody na ich przetwarzanie na potrzeby prowadzenia procedury wyłożenia projektu do wiadomości publicznej.


Read more ...

http://zdmikp.bydgoszcz.pl/index.php/pl/drogi-miejskie/infrastruktura-rowerowa
https://www.bra.org.pl/

BIURO OBSŁUGI KLIENTA

tel. 52 523 28 00 - czynny przez całą dobę
adres poczty elektronicznej: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Page 4 of 11