Inne
Wydział Organizacji Transportu - TO
Naczelnik Wydziału
Tomasz Brzuchalski
ul. Toruńska 174a, pok. 302
tel. 52 582 27 41
email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Zastępca Naczelnika Wydziału
Tomasz Simiński
ul. Toruńska 174a, pok. 314
tel. 52 582 27 61 (lub 98)
email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
kompetencje i zadania
- Planowanie transportu zbiorowego (ustalanie zadań przewozowych o charakterze użyteczności publicznej na obszarze działania organizatora, projektowanie układu linii i połączeń komunikacyjnych, w tym przygotowywanie założeń techniczno-eksploatacyjnych dla nowych linii oraz zmian na istniejących liniach w ramach obowiązującego planu transportowego i w sytuacjach szczególnych tj. zabezpieczenia imprez, podczas remontów, awarii itp.)
- Organizowanie transportu zbiorowego (badanie i analiza potrzeb przewozowych, określanie standardów dotyczących przystanków, funkcjonowania zintegrowanych węzłów przesiadkowych, systemu informacji pasażerskiej, oznakowania środków transportu, prowadzenie postępowań prowadzących do zawarcia umów o świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego i zawieranie umów)
- Zarządzanie transportem zbiorowym (bieżąca obsługa umów przewozowych, opracowywanie i aktualizacja rozkładów jazdy, ocena i kontrola prawidłowości realizacji umów, przeprowadzanie pomiarów parametrów niezbędnych dla prawidłowej organizacji lokalnego transportu zbiorowego, kompleksowa obsługa przewozów tramwajem wodnym i infrastruktury przystankowej, rozpatrywanie skarg, wniosków i interwencji, wydawanie zezwoleń na wykonywanie regularnych i regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, zaświadczeń potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania publicznego transportu zbiorowego i potwierdzeń zgłoszenia przewozu, uzgadnianie wniosków w sprawie wydawania przez Marszałka województwa zezwoleń na wykonywanie regularnych i regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie zbiorowym, opiniowanie lokalizacji nowych i dyslokacji istniejących przystanków komunikacji miejskiej, wydawanie uzgodnień zasad korzystania z przystanków na terenie miasta Bydgoszczy).
Wydział Realizacji Inwestycji - IR
Naczelnik Wydziału
Danuta Jeleniewska
ul. Toruńska 174a, pok. 206
tel. 52 582 27 68
email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Zastępca Naczelnika Wydziału
Sebastian Kłobuchowski
ul. Toruńska 174a, pok. 208
tel. 52 582 27 50
email: sebastian.klobuchowski@zdmikp.bydgoszcz.pl
Kompetencje i zadania
- współuczestnictwo w przygotowywaniu i weryfikacji dokumentacji technicznej dotyczącej budowy, przebudowy i modernizacji infrastruktury drogowej , mostowej,
- planowanie budżetu, koordynacja i prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych, utrzymaniowych i konserwacyjnych obiektów inżynierskich ( mostów, estakad, przepustów),
- współpraca z jednostkami komunalnymi i innymi podmiotami w zakresie przebudowy uzbrojenia podziemnego i naziemnego kolidującego z realizowanymi zadaniami.
Wydział Utrzymania i Ewidencji - UD
Naczelnik Wydziału
Jacek Piotrowski
ul. Redłowska 8, pok. 15
tel. 52 582 27 15
email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Zastępca Naczelnika Wydziału
Jacek Bartkowiak
ul. Redłowska 8, pok. 15
tel. 52 582 27 15
email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Kompetencje i zadania
Drogi twarde i gruntowe:
- bieżące utrzymanie nawierzchni dróg twardych i chodników (remonty nawierzchni, nakładki),
- bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej,
- planowanie, organizacja i nadzorowanie robót w zakresie zimowego utrzymania dróg,
- bieżące utrzymanie nawierzchni dróg gruntowych (profilowanie) wykonywane przez obwody drogowe,
- bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego ulic, oraz tablic z nazwami ulic,
- prowadzenie ewidencji dróg – książki drogi wraz z bieżącą aktualizacją.
- Opiniowanie i wydawanie zezwoleń na przejazdy pojazdów nienormatywnych (prowadzenie rejestru, określenie warunków, nakładanie kar)
Wydział Zarządzania Pasem Drogowym - UP
Naczelnik Wydziału
Katarzyna Bołka
ul. Toruńska 174a, pok. 211
tel. 52 582 27 24
email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Zastępca Naczelnika Wydziału
Andrzej Kuś
ul. Toruńska 174a, pok. 212
tel. 52 582 27 92
email: andrzej.kus@zdmikp.bydgoszcz.pl
Kompetencje i zadania
- wydawanie zezwoleń na lokalizowanie w pasie drogowym urządzeń lub obiektów nie związanych z gospodarką drogową lub potrzebami ruchu drogowego (sieci, tymczasowe obiekty budowlane, reklamy, miejsca na prawach wyłączności),
- wydawanie zezwoleń i naliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót budowlano-montażowych, obiektów lub stoisk handlowych, na prowadzenie letnich ogródków, umieszczanie reklam oraz za zajęcie pasa drogowego na prawach wyłączności,
- wydawanie zezwoleń na użytkowanie gruntów w pasie drogowym,
- nadzór nad wywiązywaniem się stron z warunków określonych w wydanych zezwoleniach na zajęcie pasa drogowego oraz dokonywanie odbiorów po ich zakończeniu,
- przygotowywanie i przekazywanie do Ubezpieczyciela dokumentacji dotyczącej zgłaszanych szkód komunikacyjnych.