Inne
Wydziały ZDMiKP
Wydział Przygotowania Inwestycji
Wydział Realizacji Inwestycji
Wydział Zarządzania Pasem Drogowym
Wydział Inżynierii Ruchu
Wydział Organizacji Transportu
Wydział Taryf i Płatnego Parkowania
Wydział Windykacji Biletowo-Parkingowej
Wydział Kontroli Biletowo-Parkingowej
Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Zespół Informatyki
Wydział Finansowo-Księgowy
Wydział Utrzymania i Ewidencji
Wydział Funduszy Europejskich i Procedur Przetargowych
Rzecznik Prasowy
Laboratorium Drogowe
Zespół Torowo-Sieciowy
Zespół Elektroenergetyczny
Rzecznik Prasowy NP
Tomasz Okoński
Rzecznik prasowy
ul. Toruńska 174a, pok. 103
tel. 52 582 27 74
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Kompetencje i zadania:
- Prowadzenie działań informacyjnych na potrzeby mediów, mieszkańców, użytkowników infrastruktury drogowej, w tym przygotowywanie informacji o prowadzonych robotach drogowych, inwestycjach i projektach.
- Koordynowanie spójności przekazów.
- Realizacja i prowadzenie bieżących działań wizerunkowych Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej.
- Monitorowanie zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej.
Wydział Finansowo-Księgowy - NE
Główny Księgowy
Ewa Adamczak
ul. Toruńska 174a, pok. 101
tel. 52 582 27 29
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Kompetencje i zadania
- prowadzenie rachunkowości Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy,
- prowadzenie windykacji należności w zakresie spraw związanych z zajęciem pasa drogowego.
Wydział Organizacyjno-Administracyjny - NO
p.o. Naczelnika Wydziału
Aneta Bartkowiak
ul. Toruńska 174a, pok. 116
tel. 52 582 27 51
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Kompetencje i zadania
- prowadzenie całokształtu spraw kadrowych i szkoleniowych pracowników oraz związanych z realizacją świadczeń socjalnych,
- opracowywanie projektów regulaminów, instrukcji oraz zarządzeń i poleceń związanych z funkcjonowaniem Zarządu
- realizacja zadań dotyczących organizacji i załatwiania skarg i wniosków,
- organizacja i nadzór nad ochroną obiektów Zarzadu,
- prowadzenie archiwum zakładowego,
- obsługa sekretariatu i kancelarii Zarządu,
- prowadzenie spraw związanych z obroną cywilną, bezpieczeństwem i higieną pracy oraz ochroną przeciwpożarową.