Inne
Wydział Organizacji Transportu - TO
Naczelnik Wydziału
Tomasz Brzuchalski
ul. Toruńska 174a, pok. 302
tel. 52 582 27 41
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zastępca Naczelnika Wydziału
Tomasz Simiński
ul. Toruńska 174a, pok. 314
tel. 52 582 27 61 (lub 98)
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
kompetencje i zadania
- Planowanie transportu zbiorowego (ustalanie zadań przewozowych o charakterze użyteczności publicznej na obszarze działania organizatora, projektowanie układu linii i połączeń komunikacyjnych, w tym przygotowywanie założeń techniczno-eksploatacyjnych dla nowych linii oraz zmian na istniejących liniach w ramach obowiązującego planu transportowego i w sytuacjach szczególnych tj. zabezpieczenia imprez, podczas remontów, awarii itp.)
- Organizowanie transportu zbiorowego (badanie i analiza potrzeb przewozowych, określanie standardów dotyczących przystanków, funkcjonowania zintegrowanych węzłów przesiadkowych, systemu informacji pasażerskiej, oznakowania środków transportu, prowadzenie postępowań prowadzących do zawarcia umów o świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego i zawieranie umów)
- Zarządzanie transportem zbiorowym (bieżąca obsługa umów przewozowych, opracowywanie i aktualizacja rozkładów jazdy, ocena i kontrola prawidłowości realizacji umów, przeprowadzanie pomiarów parametrów niezbędnych dla prawidłowej organizacji lokalnego transportu zbiorowego, kompleksowa obsługa przewozów tramwajem wodnym i infrastruktury przystankowej, rozpatrywanie skarg, wniosków i interwencji, wydawanie zezwoleń na wykonywanie regularnych i regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, zaświadczeń potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania publicznego transportu zbiorowego i potwierdzeń zgłoszenia przewozu, uzgadnianie wniosków w sprawie wydawania przez Marszałka województwa zezwoleń na wykonywanie regularnych i regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie zbiorowym, opiniowanie lokalizacji nowych i dyslokacji istniejących przystanków komunikacji miejskiej, wydawanie uzgodnień zasad korzystania z przystanków na terenie miasta Bydgoszczy).
Wydział Realizacji Inwestycji - IR
Naczelnik Wydziału
Danuta Jeleniewska
ul. Toruńska 174a, pok. 206
tel. 52 582 27 68
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zastępca Naczelnika Wydziału
Sebastian Kłobuchowski
ul. Toruńska 174a, pok. 208
tel. 52 582 27 50
email: sebastian.klobuchowski@zdmikp.bydgoszcz.pl
Kompetencje i zadania
- współuczestnictwo w przygotowywaniu i weryfikacji dokumentacji technicznej dotyczącej budowy, przebudowy i modernizacji infrastruktury drogowej , mostowej,
- planowanie budżetu, koordynacja i prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych, utrzymaniowych i konserwacyjnych obiektów inżynierskich ( mostów, estakad, przepustów),
- współpraca z jednostkami komunalnymi i innymi podmiotami w zakresie przebudowy uzbrojenia podziemnego i naziemnego kolidującego z realizowanymi zadaniami.
Wydział Utrzymania i Ewidencji - UD
Naczelnik Wydziału
Jacek Piotrowski
ul. Redłowska 8, pok. 15
tel. 52 582 27 15
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zastępca Naczelnika Wydziału
Jacek Bartkowiak
ul. Redłowska 8, pok. 15
tel. 52 582 27 15
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Kompetencje i zadania
Drogi twarde i gruntowe:
- bieżące utrzymanie nawierzchni dróg twardych i chodników (remonty nawierzchni, nakładki),
- bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej,
- planowanie, organizacja i nadzorowanie robót w zakresie zimowego utrzymania dróg,
- bieżące utrzymanie nawierzchni dróg gruntowych (profilowanie) wykonywane przez obwody drogowe,
- bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego ulic, oraz tablic z nazwami ulic,
- prowadzenie ewidencji dróg – książki drogi wraz z bieżącą aktualizacją.
- Opiniowanie i wydawanie zezwoleń na przejazdy pojazdów nienormatywnych (prowadzenie rejestru, określenie warunków, nakładanie kar)
Wydział Zarządzania Pasem Drogowym - UP
Naczelnik Wydziału
Katarzyna Bołka
ul. Toruńska 174a, pok. 211
tel. 52 582 27 24
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zastępca Naczelnika Wydziału
Andrzej Kuś
ul. Toruńska 174a, pok. 212
tel. 52 582 27 92
email: andrzej.kus@zdmikp.bydgoszcz.pl
Kompetencje i zadania
- wydawanie zezwoleń na lokalizowanie w pasie drogowym urządzeń lub obiektów nie związanych z gospodarką drogową lub potrzebami ruchu drogowego (sieci, tymczasowe obiekty budowlane, reklamy, miejsca na prawach wyłączności),
- wydawanie zezwoleń i naliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót budowlano-montażowych, obiektów lub stoisk handlowych, na prowadzenie letnich ogródków, umieszczanie reklam oraz za zajęcie pasa drogowego na prawach wyłączności,
- wydawanie zezwoleń na użytkowanie gruntów w pasie drogowym,
- nadzór nad wywiązywaniem się stron z warunków określonych w wydanych zezwoleniach na zajęcie pasa drogowego oraz dokonywanie odbiorów po ich zakończeniu,
- przygotowywanie i przekazywanie do Ubezpieczyciela dokumentacji dotyczącej zgłaszanych szkód komunikacyjnych.