Inne

Naczelnik Wydziału

Tomasz Brzuchalski

ul. Toruńska 174a, pok. 302

tel. 52 582 27 41

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.       

Zastępca Naczelnika Wydziału

Tomasz Simiński

ul. Toruńska 174a, pok. 314

tel. 52 582 27 61 (lub 98)

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

kompetencje i zadania

  1. Planowanie transportu zbiorowego (ustalanie zadań przewozowych o charakterze użyteczności publicznej na obszarze działania organizatora, projektowanie układu linii i połączeń komunikacyjnych, w tym przygotowywanie założeń techniczno-eksploatacyjnych dla nowych linii oraz zmian na istniejących liniach w ramach obowiązującego planu transportowego i w sytuacjach szczególnych tj. zabezpieczenia imprez, podczas remontów, awarii itp.)
  2. Organizowanie transportu zbiorowego (badanie i analiza potrzeb przewozowych, określanie standardów dotyczących przystanków, funkcjonowania zintegrowanych węzłów przesiadkowych, systemu informacji pasażerskiej, oznakowania środków transportu, prowadzenie postępowań prowadzących do zawarcia umów o świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego i zawieranie umów)
  3. Zarządzanie transportem zbiorowym (bieżąca obsługa umów przewozowych, opracowywanie i aktualizacja rozkładów jazdy, ocena i kontrola prawidłowości realizacji umów, przeprowadzanie pomiarów parametrów niezbędnych dla prawidłowej organizacji lokalnego transportu zbiorowego, kompleksowa obsługa przewozów tramwajem wodnym i infrastruktury przystankowej, rozpatrywanie skarg, wniosków i interwencji, wydawanie zezwoleń na wykonywanie regularnych i regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, zaświadczeń potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania publicznego transportu zbiorowego i potwierdzeń zgłoszenia przewozu, uzgadnianie wniosków w sprawie wydawania przez Marszałka województwa zezwoleń na wykonywanie regularnych i regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie zbiorowym, opiniowanie lokalizacji nowych i dyslokacji istniejących przystanków komunikacji miejskiej, wydawanie uzgodnień zasad korzystania z przystanków na terenie miasta Bydgoszczy).

 

Naczelnik Wydziału

Danuta Jeleniewska

ul. Toruńska 174a, pok. 206

tel. 52 582 27 68

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.     

 

 

Zastępca Naczelnika Wydziału

Sebastian Kłobuchowski

ul. Toruńska 174a, pok. 208

tel. 52 582 27 50

email: sebastian.klobuchowski@zdmikp.bydgoszcz.pl  

       

Kompetencje i zadania

  1. współuczestnictwo w przygotowywaniu i weryfikacji dokumentacji technicznej dotyczącej budowy, przebudowy i modernizacji infrastruktury drogowej , mostowej,
  2. planowanie budżetu, koordynacja i prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych, utrzymaniowych i konserwacyjnych obiektów inżynierskich ( mostów, estakad, przepustów),
  3. współpraca z jednostkami komunalnymi i innymi podmiotami w zakresie przebudowy uzbrojenia podziemnego i naziemnego kolidującego z realizowanymi zadaniami.

Naczelnik Wydziału

Jacek Piotrowski

ul. Redłowska 8, pok. 15

tel. 52 582 27 15

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.          

Zastępca Naczelnika Wydziału

Jacek Bartkowiak

ul. Redłowska 8, pok. 15

tel. 52 582 27 15

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kompetencje i zadania

Drogi twarde i gruntowe:

 

  1. bieżące utrzymanie nawierzchni dróg twardych i chodników (remonty nawierzchni, nakładki),
  2. bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej,
  3. planowanie, organizacja i nadzorowanie robót w zakresie zimowego utrzymania dróg,
  4. bieżące utrzymanie nawierzchni dróg gruntowych (profilowanie) wykonywane przez obwody drogowe,
  5. bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego ulic, oraz tablic z nazwami ulic,
  6. prowadzenie ewidencji dróg – książki drogi wraz z bieżącą aktualizacją.
  7. Opiniowanie i wydawanie zezwoleń na przejazdy pojazdów nienormatywnych (prowadzenie rejestru, określenie warunków, nakładanie kar)

 

Naczelnik Wydziału

Katarzyna Bołka

ul. Toruńska 174a, pok. 211

tel. 52 582 27 24

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.     

 

Zastępca Naczelnika Wydziału

 Andrzej Kuś

 ul. Toruńska 174a, pok. 212

tel. 52 582 27 92

email: andrzej.kus@zdmikp.bydgoszcz.pl 

Kompetencje i zadania

  1. wydawanie zezwoleń na lokalizowanie w pasie drogowym urządzeń lub obiektów nie związanych z gospodarką drogową lub potrzebami ruchu drogowego (sieci, tymczasowe obiekty budowlane, reklamy, miejsca na prawach wyłączności),
  2. wydawanie zezwoleń i naliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót budowlano-montażowych, obiektów lub stoisk handlowych, na prowadzenie letnich ogródków, umieszczanie reklam oraz za zajęcie pasa drogowego na prawach wyłączności,
  3. wydawanie zezwoleń na użytkowanie gruntów w pasie drogowym,
  4. nadzór nad wywiązywaniem się stron z warunków określonych w wydanych zezwoleniach na zajęcie pasa drogowego oraz dokonywanie odbiorów po ich zakończeniu,
  5. przygotowywanie i przekazywanie do Ubezpieczyciela dokumentacji dotyczącej zgłaszanych szkód komunikacyjnych.

Strona 10 z 11